۹ دی ۱۳۹۸، ۲۲:۴۴

امام جمعه شاهدیه:

مشکلات کشور ناشی از جریان نفوذی است

مشکلات کشور ناشی از جریان نفوذی است

یزد ـ امام جمعه شاهدیه، مشکلاتی که امروز کشور از آن رنج می برد را ناشی از جریان نفوذی دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود دهقان نیری، عصر امروز در نهمین نشست از سلسله نشست‌های میثاق طلبگی که با حضور طلاب و روحانیون شهر شاهدیه و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار شد، اظهار داشت: مشکلات امروز کشور ناشی از جریان نفوذی است که سال‌ها پیش مقام معظم رهبری بارها بر آن تاکید داشتند.

وی بیان کرد: متأسفانه مردم و مسئولان این هشدارها را جدی نگرفتند و امروز شاهدیم که جریان نفوذ چه مشکلات عدیده ای برای کشور به وجود آورده‌اند.

دهقان نیری با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دشمن اکنون حضور مردم درانتخابات را نشانه گرفته تا از این طریق جمهوریت نظام را زیر سوال ببرد.

امام جمعه شاهدیه تاکید کرد: دشمن از مدتها پیش فعالیت خود را برای دلسرد کردن مردم از یک سو و بدبین کردن آنها به نظام و مسئولان از سوی دیگر آغاز کرده و برخی بی تدبیری‌ها نیز کمک کرد تا دشمن در این مسیر مصمم‌تر حرکت کند اما مردم باید هوشیار باشند و بدانند که دشمن در صدد ایجاد تفرقه در نظام اسلامی است.

دهقان نیز همچنین با اشاره به اوضاع نابسمان اقتصادی کشور عنوان کرد: مردم نسبت به این شرایط گلایه‌های به حقی دارند که مسئولان باید نسبت به آن پاسخگو باشند.

کد خبر 4811881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha